Dag 5 - Reisverslag uit Piggs Peak, Swaziland van Marjan Polhout - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Piggs Peak, Swaziland van Marjan Polhout - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

20 April 2014 | Swaziland, Piggs Peak

Zuid Afrika dag 5

Het was een rustige dag. We zijn om elf uur vertrokken richting Swaziland. Onderweg een kopje koffie gedronken met een muffin. Heel erg groot, lekker maar niet op te krijgen. Bij Swaziland uit de bus om de grens over te gaan. Een stempel om Zuid Afrika uit te gaan en dan weer een stempel om Swaziland binnen te komen.
Daarna nog een drie kwartier gereden om ons hotel te bereiken. Een mooi hotel met een fantastisch uitzicht. Op het schuifpui in de kamer staat dat je hem niet open mag laten staan omdat er anders apen binnen kunnen komen. Dit is ook bij iemand uit ons gezelschap gebeurt. Morgenochtend kijken of ik ook een aap kan spotten. Vanmiddag nog een wandeling met tien mensen en Tiaan (onze reisleider) gemaakt. Friday liep mee vanuit het hotel omdat ze vonden dat het een gevaarlijke wandeling was. We liepen naar een waterval, het was op het eind best steil maar wat een mooi uitzicht had je daar. Tijdens de wandeling vertelde Friday veel over de bomen die we tegen kwamen. Erg interessant. Na een uurtje waren we weer terug. Vanavond een heerlijk buffet gehad en morgen weer om half zeven op, dus zo maar weer slapen.

• 20 April 2014 - 19:54

Petra:

Wow Marjan.
    Wat ontzettend gaaf wat je allemaal meemaakt en ziet. Ik vind het heel leuk om, een beetje op je schouder, jouw reis mee te mogen beleven. En zo bijzonder dat je samen met je moeder dit doet! Heel veel plezier samen!
    Groet, Petra

• 21 April 2014 - 20:29

Jose:

HoiMarjan,
    Wat geweldig om jouw verslagen te lezen.wat een mooie ervaring zo samen met jouw moeder.
    Veel indrukken, veel verhalen en hele mooie foto, s.
    Fijne voortzetting van jullie reis.
    Groetjes jose.