Zuid Afrika dag 12 - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Marjan Polhout - WaarBenJij.nu Zuid Afrika dag 12 - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Marjan Polhout - WaarBenJij.nu

Zuid Afrika dag 12

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

28 April 2014 | Zuid-Afrika, Knysna

Zuid Afrika dag 12
Vandaag gaan we in de omgeving Knysna alles bekijken. We beginnen bij de Cango caves in Oudtshoorn. We zijn daar om 10 uur en krijgen daar een rondleiding. Een mooie grot met stalagtieten en stalagnieten. Het was hier lastig om hier foto's van te nemen. Na een bakje koffie op weg naar Swartberg. We moeten op een gegeven moment overstappen van de grote bus naar 3 kleine busjes. We gaan met deze busjes de berg op. Af en toe stoppen we om de mooie uitzichten op de foto te zetten. Sommige mensen in de busjes kregen last van hoogtevrees ivm de steile wanden aan de zijkant. In dit busje regende het ook weer want de airco lekte. We krijgen steeds gratis douches. Ik heb een aantal mooie protea's op de foto gezet. We gingen eten bij Kobus se gat. Ze hadden voor ons verschillende soorten vlees gebraaid nl struisvogelsate, lamsvlees en een worstje en salade en heerlijke rode bietjes. Om 14.30 uur gaan we richting de struisvogelboerderij. Als we aankomen begint het te regenen. Als je minder dan 80 kg weegt mag je op een struisvogel gaan zitten. Heel lang getwijfeld of ik het zou doen maar ik heb het toch maar gedaan. Hij voelt heerlijk zacht maar die kop kwam wel heel dicht bij. Mijn moeder heeft een plumeau gekocht om af te stoffen. Neemt ze vast ook op donderdag naar mij mee. Op de terugweg naar het hotel komt de regen met bakken uit de lucht, zo hard het hier regent doet het niet vaak in Nederland. Toch een heel mooie dag gehad. 's Avonds gegeten in het hotel. Een springbokpoot heb ik gekozen en smaakte goed. Geprobeerd om mijn koffer opnieuw in te pakken maar het is en blijft een zooitje. Nog vier dagen te gaan en we blijven genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Knysna

Marjan

Actief sinds 09 April 2014
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 3383

Voorgaande reizen:

14 April 2014 - 01 Mei 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: