Zuid Afrika dag 16 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marjan Polhout - WaarBenJij.nu Zuid Afrika dag 16 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marjan Polhout - WaarBenJij.nu

Zuid Afrika dag 16

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

30 April 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Zuid Afrika dag 16
Ik schrijf dit verhaaltje vooraf omdat het vandaag niet lukt om een verhaaltje te schrijven. We gaan vanochtend pas om 09.30 uur weg. Je zou zeggen uitslapen maar na 4 uur vannacht geen oog meer dichtgedaan. Het bed ligt niet lekker en kan gewoon niet slapen. Vandaag de laatste dag in Zuid Afrika. We gaan naar Stellenbosch, een wijnstadje en naar franschhoek. In Stellenbosch gaan we wijn proeven. Vanmiddag nog een etentje met z'n allen en dan op weg naar het vliegveld. Eén ding weet ik eigenlijk wel zeker, dit was niet mijn laatste bezoek aan Zuid Afrika. Wat een mooi land en we hebben zo veel geluk gehad met het weer. Zoveel mooie vergezichten en we hadden echt een fantastische reisleider, een supergoede buschaufffeur en een heel leuk gezelschap. Ik heb het samen met mijn moeder ongelooflijk naar mijn zin gehad en zal vaak aan terugdenken aan deze mooi reis. Morgen ben ik weer lekker thuis. Gezellig bij Harry, Dennis en Rick en alle andere familie en vrienden. Ik heb in totaal 1900 foto's gemaakt. Ik zou jullie hiervan een selectie laten zien. We krijgen van onze reisleider ook nog een film opgestuurd en die ga ik heerlijk na een paar weekjes bekijken om het gevoel weer terug te halen. Dit was mijn laatste verhaaltje en hoop dat jullie mijn verhaaltje smet veel plezier gelezen hebben.

  • 30 April 2014 - 13:15

    Ron M:

    Ik heb in ieder geval genoten van je verhaaltjes. Bedankt hiervoor en ik zie je over een paar dagen

  • 01 Mei 2014 - 08:03

    Yvonne:

    We wensen jullie na deze fantastische vakantie, wát een indrukwekkende verhalen en belevenissen, een goede reis terug. Bedankt voor het meenemen van óns tijdens je verhaaltjes, waar je elke dag weer de tijd voor nam: tot snel ziens, Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Marjan

Actief sinds 09 April 2014
Verslag gelezen: 820
Totaal aantal bezoekers 3375

Voorgaande reizen:

14 April 2014 - 01 Mei 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: