Zuid Afrika dag 11 - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Marjan Polhout - WaarBenJij.nu Zuid Afrika dag 11 - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Marjan Polhout - WaarBenJij.nu

Zuid Afrika dag 11

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

26 April 2014 | Zuid-Afrika, Knysna

Zuid Afrika dag 11
Vandaag op weg van Port Elizabeth naar Knysna. We hebben weer mooi weer.
Het weer zit ons ontzettend mee. De dag dat we ver moesten reizen heeft het heel veel geregend maar nu is het weer heerlijk weer.
Vandaag wordt een natuurdag. We stoppen voor de koffie bij een mooi uitzichtspunt. Een mooie kloof bij de Storm river. Dan rijden we een stukje verder en stoppen we om naar een hele hoge boom van 39 meter. Hier een rondje gelopen heerlijk in de natuur. Weer een stukje in de bus en waar we toen kwamen was echt zo mooi. Het tsittsikama gebied of zo iets. Ik beschreef het als het paradijs op aarde. Zo mooi de zee met daarachter de bergen en het is gewoon niet te beschrijven. Daar word je stil van. Hier een wandeling gemaakt naar een hangbrug. Veel trappen en er waren zoveel mooie uitzichtpunten . Ongelooflijk. Aan het eind van de wandeling heerlijk een tijdje genoten van alles. Volgens onze reisleider hadden we ook ontzetten veel geluk dat het zo helder was vandaag. Als ik nog een keer naar Zuid Afrika ga is sit een plek waar ik zeker terug kom.
Toen we in Knysna aankwamen hebben we wat gewinkeld en een mooi beeld gekocht. Ik hoop dat ik het heel meekrijg naar Nederland. De koffers stonden al in de hotelkamer, dat hadden Tiaan en Mozes al gedaan. Snel gedoucht want we moesten naar een uurtje al weer naar een boot om op de laguna te varen. Hier gingen we ook dineren. Heel gezellig aan 4 grote tafels met z'n allen gezeten en heerlijk gekletst. We kregen oesters met champagne. Ik heb 2 oesters geproefd. Voor de rest was er een lopend buffet. Lekker gegeten met een heerlijk wijntje. Weer een heel gezellige dag die ik wederom niet ga vergeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Knysna

Marjan

Actief sinds 09 April 2014
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 3392

Voorgaande reizen:

14 April 2014 - 01 Mei 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: