Dag 6 - Reisverslag uit Umfolozi, Zuid-Afrika van Marjan Polhout - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Umfolozi, Zuid-Afrika van Marjan Polhout - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

21 April 2014 | Zuid-Afrika, Umfolozi

Zuid Afrika Dag 6

Vandaag vroeg opgestaan om 6.30 uur om door heel Swaziland heen te rijden.
We rijden van piggy's peak naar Umfolozi river. We stoppen bij een glasfabriek. Helaas was de fabriek dicht omdat het Eerste Paasdag was. Zoals overal waren er veel marktjes aanwezig waar je van alles kan kopen. Daarna doorgereist naar een kaarsenfabriek waar ze nog met de hand gemaakt worden. De reis vervolgd naar ons hotel. Om over de grens te gaan moet je eerst uitchecken in Swaziland, dit duurt erg lang want ze moeten van de hele groep, 37 mensen, de namen intoetsen maar ze hebben nog geen typediploma gehaald. Dan lopend de grens over naar Zuid Afrika en daar krijgen we weer een stempel in ons paspoort. Een mooie hotelkamer wacht op ons waar we 2 nachten verblijven.

• 21 April 2014 - 21:49

Els:

Wow Marjan, wat een ervaringen en belevenissen allemaal zeg! :)
    Echt ontzettend leuk om te lezen.....
    Geniet er enorm van samen met je moeder en met de groep!!